Jospa nyt koittaisi tänne vähän kuulumisia saada aikaan.. Tässä sivustossa on joku vika, taas viimeksi kovalla vaivalla kirjoittamani teksti katosi esikatselussa. En jaksanut kirjoittaa uudelleen. Pitää koittaa tästä lähtien muistaa että esikatsella ei saa.

Oon ollut ihan hirveän väsynyt. Työpäivät on olleet tosi pitkiä (ei kuitenkaan tietenkään niin pitkiä että ylitöille menisi... En malta odottaa että päästään muuttamaan ja pääsen edes työmatkoista eroon..) ja koulu ihan hunningolla. Onneksi sitä nyt ei enää olekkaan kuin kaksi kertaa jäljellä. Ja sen jälkeen pitää tiettykin vääntää portfolio ja tehtävät loppuun mutta niitä varten olen jo pyytänyt/varannut kaksi viikkoa lomaa töistä.

Hmm... Tappelin lauantaina miehen tytön kanssa baarissa. En tiedä oonko siitä maininnut, että se on joulusta asti ärsyttänyt mua vähän väliä. Olen vielä mieheltä varmistanut että onko se oikeasti ärsyttävä vai olenko itse tyhmä. On kuulemma oikeasti ollut ärsyttävä mutta mies oli sitä mieltä ettei se tee sitä tahallaan vaan ei vain tajua.. No, baarissa oli siis aluksi tosi mukavaa. Siellä oli meidän kolmen (minä, mies, tyttö) lisäksi myös tytön poikakaveri, mun veljen tyttökaveri (veli nukkui meillä..), miehen kaveri ja sen muisku. Jossain vaiheessa tanssilattialla miehen tyttö vahingossa läikäytti mun päälleni juomaa. Tuli joku hämärä päähänpisto että läikäytämpä sitten sen päälle ja se on sitten tosi hauskaa. Läikäytin. Se suuttui siitä. Mun mielestäni oli jotenkin tosi kohtuutonta suuttua sellaisesta ja suutuin siitä että se suuttui. Joo... Sen jälkeen koko ilta oli yhtä sössöä ja jossain vaiheessa mentiin selvittelemään välejä ulkopuolelle ja tehtiinkin sovinto. Se ei tosiaan kuulemma tiennyt ärsyttäneensä mua.

Näin jälkeenpäin ajateltua oli kyllä tosi typerä idea koko läikäytys, saatikka sitten se että suutuin siitä että se suuttui siitä. Moni muu olisi varmaan suuttunut vielä paljon enemmän... Toisaalta, en olisi ehkä suuttunut siitä suuttumisesta ellen olisi jo pitkään padonnut niitä ärsytyksiä sisääni.. Mutta joka tapauksessa ollaan nyt kai sovittu.

Mulle on taas flunssa tulossa. Ei mikään kiva juttu.