Minkähän takia pitää tehdä asioista niin vaikeita??? Varasin tänään kampauksen ja meikkauksen ja sen jälkeen olen koko päivän panikoinut meikin kanssa.. Varasin sen siis Hämeenkadun Body Shopista koska olen kuullut siitä hyvää palautetta. Ja vasta varattuani tajusin mitä olin mennyt tekemään.... En tykkää ikinä edes käydä kyseisessä liikkeessä koska en pidä niistä myyjistä. En osaa sanoa mikä niissä on pahinta, mutta ovat ihan väärän tyylisiä ihmisiä kertakaikkiaan. Olen miettinyt että perunko sen ja teenkö meikin itse vai koitanko varata vielä jostain muualta. Toisaalta muualta varaaminen ei tunnu sen paremmalta ratkaisulta koska yleisesti ottaen mulla on muutenkin huono käsitys meikkaajista. Pitäisi siis tietää joku mukava, että tuntuisi hyvältä. Ja itse kun meikkaan niin mielestäni saan kyllä aikaan ihan hyvää jälkeä mutta parin tunnin kuluttua koko homma on levinnyt käsiin ja näytän tosi suttuiselta ja kamalalta. Joten en tosiaan tiedä.

Huomenna mennään käymään häämessuilla Tampere talossa, joten toivottavasti nyt vaikka sieltä löytyisi joku ratkaisu. Ja sitten, koskikeskuksen Body Shopissa voisi vielä käydä vilkaisemassa millaiselta siellä henkilökunta vaikuttaa, ainakin mielikuva siitä putiikista on paljon myönteisempi kuin Hämeenkadulla.

Kampauksesta sensijaan on oikein hyvät odotukset, oli ihana se koko varaustilanne kun palvelu oli NIIN ystävällistä. I.L.O:on olen siis menossa enkä sielläkään ole koskaan aikaisemmin käynyt mutta uskon ettei käy pahasti Kieli ulkona.

Mekon kanssa meinasi tulla paniikki kun löysin firman sivuilta paikan, jossa voi "seurata" omia tilauksia. Siellä oli mulla kolme tilausta samasta mekosta, myöskin kolmeen kertaan hinta ja maksettuna muka 0e. Laitoin sitten puolipaniikissa sähköpostia että mitäs ihmettä tämä on olevinaan. Tänään tuli vastaus että he ovat saaneet vain yhden tilauksen, jonka olen myöskin maksanut. Joten hyvin kävi lopulta ja olen edelleen oikein tyytyväinen asiakaspalveluun, aina on sähköposteihin vastattu nopeasti ja ystävällisesti. Ilmeisesti nuo kaksi muuta tilausta ovat jotenkin kirjautuneet sinne mutta jääneet kesken koska yritin aikaisemmin jo tilata pukua mutta en päässyt maksukohdasta eteenpäin. Seuraavana päivänä tein sitten sen onnistuneen tilauksen.