Miten tehokas olenkaan tänään ollut!!! Sain tehtyä portfolioon neljästä tutkinnonosasta puolitoista. Kun puoli on jo valmiina ennestään, nyt on enää kaksi jäljellä! Plus muutama tehtävä, joihin kyllä uppoaa varmaan pari päivää molempiin. Mutta silti, tosi tyytyväinen. Mulla on kaiken kaikkiaan kasassa yli 50 sivua tekstiä. Luulin etten saa niitä ikinä tehtyä.

Olen saanut uuden kuningasidean hääjuhlapaikasta. Tai, en tiedä onko se tosi huono idea. Kun alunperinhän niiden juhlien piti olla kotona. Sitten päätettiin kuitenkin varata ravintola. Sitten tulin taas toisiin ajatuksiin ja päätettiin sittenkin olla kotona. Suurin ongelmahan tuossa kotona juhlimisessa on se, että ei tiedetä missä asutaan toukokuussa.. Typerää lähettää kutsuja joissa lukee että paikkaa ei vielä tiedetä. Sehän tekee ihan turhaksi koko kutsun.... Niin, no mun uusi ideani on se, että mentäisiin meidän isän työpaikalle, pienelle koululle juhlimaan. Se olisi hyvä paikka sen takia, että se on mulle tärkeä, tärkeä paikka. Asuttiin siellä kun olin pieni ja mulle oli tosi kova paikka muuttaa sieltä pois. Myöhemmin se asunto muutettiin koulun tiloiksi (pesuhuoneiksi, pukuhuoneiksi ja vessoiksi..Itku) ja se vasta kova paikka olikin. Olin silloin 13 ja itkin sitä monta päivää. (Ja vitsit, nyt mua taas itkettää se. Empä ole paljon kasvanut). Olisi kivaa viettää häitään sellaisessa paikassa jolla on merkitystä. Ja miten kauniita kuvia sieltä saisi...

En vain tiedä voiko jotain koulua nyt noin vain varata. Tietenkin asiaa auttaa se, että isä tosiaan sen koulun johtaja ja tuntee muutenkin kunnansetiä. Ja sitten se, että onko vähän kolkkoa olla niin pienellä porukalla jossain luokassa..? Huonot tuolit ja pöytinä varmaan jotkut pulpetit.. Tätä pitää kyllä miettiä.