Tehtiin tänään tarjous yhdestä asunnosta. Se oli tosi hyvä ja sopivan hintainen, niin ettei tarvinnut kyllä miettiä että halutaanko sitä vai ei... Toivottavasti hyväksyvät sen tarjouksen. Mies oli jälkeenpäin sitä mieltä että tarjottiin liikaa (10 000 vähemmän kuin pyydettiin) mutta saa nyt nähdä. Ei ole ainakaan vielä välittäjä soittanut.

Hermostuttaa ja hirvittää kyllä vähän koko juttu. Etenkin se että mulla ei toden totta ole vaikituista työsuhdetta, mitä jos en saakkaan töitä. Mitäs sitten???? Pitäisi kyllä saada, tai siis, siinä ei pitäisi tällä alalla olla mitään ongelmaa. Enhän muuten olisi tähän edes uskaltanut lähteä. Mutta silti hirvittää. Hmm... No se hinta oli silti sen verran hyvä että kyllä jonkin aikaa pärjättäisiin ilman mun palkkaanikin kun kuitenkin ansiosidonnaista saisin.

Olen varannut meidän pikku kisulle rokotusajan ensi viikolle. Sen jälkeen sitten steriloidaan. Sekin mua hirvittää, kun olen nyt kissafoorumeilta lueskellut kauhujuttuja siitä, miten suolet voivat luiskahtaa ulos haavasta (jos kissa saa tikit revittyä pois) ja muuta...