Neljäskin tutkinnonosa meni hyvin. Tai no, meni. Arvioija sanoi että on hän huonompiakin töitä nähnyt...

Pitäisi alkaa pakkaamaan mutta ei olla alettu. Tästä kämpästä ei ota selvää enää kukaan, joka paikka on täynnä tavaraa ja täynnä (tyhjiä) laatikoita joihin ne kamat olisi tarkoitus kipata... Joopajoo. No, perjantaina saadaan avaimet joten eiköhän se viimeistään sitten ala luistaa, kun konkreettisesti tajuaa että sitä tavaraa voi ihan viedäkkin sinne uuteen asuntoon.

Huomenna mennään tekemään lainapaperit ja perjantaina lopulliset kaupat. Tai mies menee, minä olen töissä. Kiinteistövälittäjän piti lähettää meille jonkinlainen valtakirjapohja, jolla voin valtuuttaa miehen tekemään kaupat omasta puolestani mutta eipä ole näkynyt. Pitää varmaan sillekkin sedälle soittaa.

Miehen poika on nyt tosiaan muuttamassa meidän kanssa. Siitä on jo pojan äidinkin kanssa sovittu ja ihme ja kumma, äiti ilmeisesti suostuu tulemaan jopa tekemään virallisia muutoslappuja (sossuunko?? en tiedä minne) niin että meiltä loppuu elatusmaksut ja saadaan lapsilisä. Siitä ei elätellä mitään toiveita, ettäkö äiti elatusmaksuja joutuisi maksamaan, kun on niin paljon miestä pienituloisempi. Mutta auttaa tuokin jo paljon.

Olen onnistunut haalimaan kaksikin potentiaalista työpaikkaa ensi syksyksi, toinen olisi nykyisessä perheessä (mutta eri kunnan palkkalistoilla koska muuttavat) ja toinen sitten omassa kodissa.. Olen jo (melkein..) päätynyt siihen omaan kotiin, työmatka tulisi muuten aika pitkäksi. Näin saataisiin sitten myös toinen auto pois käytöstä (mun tietenkin) ja sitten vielä se, että kun se poika meille muuttaa, niin olisi varmasti joka päivä kunnon ruoka, kun kuitenkin päivällä niille lapsille aina teen. Sitäpaitsi olen koko talven haavistellut omassa kodissa työskentelystä, saisi samalla oman kodin kotityöt tehtyä eikä kaikki olisi edessä illalla. Toisaalta tuntuu niin haikealta luopua noista lapsista, ovat niin kivoja ja suloisia. Pienin on oppinut viimeaikoina hirveän paljon puhumaan ja tänään oli ensimmäistä päivää ilman vaippaa.. Haluan tietää miten ne lapset kasvavat ja mitä niille kuuluu.... Nyyh.

Olen myös vaihtanut sähköposteja kahden kissankasvattajan kanssa. Parin viikon päästä mennään katsomaan pentusia, ja voi olla että meille sitten alkukesästä rotukissa muuttaa ;)